۱۳۸۷ مهر ۷, یکشنبه

كيانا


نميدونين كه چقدر كيانا از آهنگ هاي كامران و هومن خوشش مي اومد ، توي اون سن كم ، حسابي طرفدارشون بود و با دوست صميميش " صدف " تصميم نهاييشونو گرفتند و يه روز به من گفت : من ميخوام با كامران عروسي كنم و صدف هم با هومن !!! واسم اونقدر جالب بود كه اين كوچولوها اصلا توجهي به فاصله سني شون با ايندو خواننده عزيز نداشتند چون واقعا دوستشون داشتند .

افسوس و صد افسوس كه كياناي عزيزم از پيشمون رفت و حتي كامران و هومن هم ندونستند كه كوچولوهايي تو اين سن هم آرزوي ازدواج با اونا رو داشتند .

۱ نظر:

کیانا دیوونه ی کامران و هومن گفت...

سلام من هم اسمم کیاناست و اصلا واسه ی کنجکاوی به این جا اومدم که دیدم.....و واقعا از این حادثه متاسفم ولی اگه همه ی بدر و مادر ها احساسات کودکانشون رو به بازی نگیرند همه ی کودکان روزی به ارزوهاشون میرسن البته در رابطه با خودم هم همین نظر رو دارم

به هرحال اظهار تاسف میکنم

و خوشحال میشم اگه به سایت من بیاید


خدا نگهدار